تور استانبول

تور استانبول ، قیمت تور استانبول ، تور لحظه آخری استانبول ، بلیت لحظه آخری استانبول ، تور استانبول پاییز و مهر و آبان 94 ، تور و هتل های استانبول ، ارزان ترین تور استانبول ، بلیت ارزان تور استانبول

تور استانبول

تور استانبول ، قیمت تور استانبول ، تور لحظه آخری استانبول ، بلیت لحظه آخری استانبول ، تور استانبول پاییز و مهر و آبان 94 ، تور و هتل های استانبول ، ارزان ترین تور استانبول ، بلیت ارزان تور استانبول

تور استانبول هتل 5 ستاره ترکیه

هتل هیلتون بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Hilton Bosphorus Hotel

هتل هیلتون بسفر استانبول Istanbul Hilton Bosphorus Hotel یکی از هتل‌های خیلی خوب و قدیمی 5 ستاره می‌باشد که در سال 1955 میلادی در مرکز قسمت اروپایی و منطقه سیسلی شهر استانبول بنا شده است و تنها چند دقیقه با خیابان تکسیم استانبول فاصله دارد. این هتل در 12 طبقه و در مجموع با 500 اتاق و سوییت مجلل و زیبا خود لحظات شاد و خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می‌آورد. مناطق تجاری و گردشگری استانبول مانند تکسیم و خیابان استقلال تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارند و اماکن توریستی و تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی ، بازار بزرگ ، کاخ دلمه باغچه ، گالاتا تاور و... از محل‌های توریستی نزدیک به هتل هیلتون بسفر استانبول می‌باشند. هفت رستوران و کافه هتل از قبیل رستوران تراس هتل مشرف به تنکه بسفر ، کافه استخر و... با انواع غذاهای بین المللی ، میان وعده‌ها و انواع نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی از مسافرانتور استانبول می‌باشند.فاصله هتل هیلتون بسفر استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 22 کیلومتر می‌باشد. همچنین این هتل با دارا بودن 27 سالن کنفرانس و ضیافت با ظرفیت 10 تا 3000 نفر آماده برگزاری مجالس،کنفرانس‌ها،ضیافت‌ها و... شما می‌باشد. این هتل آخرین بار در سال 1997 به طور کامل باز طراحی شده است.هتل هیلتون بسفر استانبول جزء زیر مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد و در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-هیلتون-بسفر-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع اتاق‌ها،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان،کافه لانژ،استخر روباز و سربسته،ماساژ درمانی و SPA،سالن ورزشی و بدنسازی،زمین تنیس،حمام سنتی ترکی،پارکینگ،27 سالن کنفرانس و ضیافت و...

-هیلتون-بسفر-استانبول-1.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-2.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-3.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul DoubleTree Hilton Moda Hotel

هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول Istanbul DoubleTree Hilton Moda Hotel یکی از هتل‌های 5 ستاره ساحلی می‌باشد که در سال 2011 میلادی در قسمت آسیایی و منطقه کادیکوی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 11 طبقه و در مجموع با 245 اتاق و سوییت مجلل با طراحی و چشم انداز بی‌نظیر مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات تور استانبول می‌باشد. اقامت در این هتل همراه با کاوش در منطقه آسیایی شهر استانبول مانند بازارهای سنتی،باغ چای،معماری‌های عثمانی،کلیساهای تاریخی و اتاق‌های مشرف به دریای مرمره و بافت قدیمی و سنتی شهر استانبول لحظات خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما به راحتی می‌توانید با خدمات مستمر حمل ونقل موجود در اسکله کادیکوی برای بازدید از اماکن تاریخی و توریستی قسمت اروپایی شهر استانبول اقدام به عمل آورید. رستوران بین المللی و کافه هتل با انواع غذاهای مدیترانه‌ای و نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی هر چه تمام تر از میهمانان تور استانبول می‌باشند.فاصله هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 18 کیلومتر می‌باشد.این هتل جزء زیر مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد و در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

 -دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،پشتیبانی از چند زبان،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،استخر و جکوزی پشت بام،استخر چهارفصل سربسته،سالن ورزشی و بدنسازی،اینترنت بی‌سیم رایگان،پارکینگ،حمام سنتی ترکی،خشک شویی و لاندری و... .

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-2.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-3.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-4.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فورسیزن بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Four Season Bosphorus Hotel

هتل فورسیزن بسفر استانبول Istanbul Four Season Bosphorus Hotel یکی از هتل‌های خوب 5 ستاره می‌باشد که در سال  میلادی از یک کاخ عثمانی قرن نوزدهم به یک هتل مدرن تبدیل شده است.این هتل در کناره تنگه بسفر و منطقه بشیکتاش شهر استانبول واقع شده است و با 4 طبقه و در مجموع با 170 اتاق و سوییت مجلل و زیبا مکان مناسبی برای اقامت گردشگران تور استانبول می‌باشد.جاذبه‌های تاریخی و توریستی شهر استانبول مانند مسجد سلیمانیه،مسجد آبی،بازار ادویه و... تنها کمتر از یک کیلومتر با هتل فاصله دارند.فاصله هتل فورسیزن بسفر استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 25 کیلومتر می‌باشد. میهمان تور استانبول می‌توانند در فضایی رو به تنگه بسفر از غذاهای ترکی و ایتالیایی رستوران هتل لذت ببرند.همچنین شما می‌توانید با پرداخت شارژ بیشتر از ترانسفر با قایق فرودگاه تا هتل همراه با قایق لوکس بهره ببرید.این هتلجزء زیر مجموعه هتل‌های چهارفصل می‌باشد.این هتل در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-فورسیزن-بسفر-استانبول.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-2.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل فورسیزن بسفر استانبول :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،استخر روباز و سربسته،سونا و جکوزی،ماساژ درمانی و SPA،حمام سنتی ترکی،سالن ورزشی،لاندری و خشکشویی،پارکینگ،ترانسفر فرودگاهی و... .

-فورسیزن-بسفر-استانبول-3.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-4.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-5.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-6.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Four Season Sultanahmet Hotel

هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول Istanbul Four Season Hotel یکی از هتل‌های 5 ستاره منحصر به فرد در نوع خود می‌باشد و در سال 1919 میلادی در منطقه با قدمت و توریستی سلطان احمد شهر استانبول ساخته شده است.این هتل در 3 طبقه و با 65 اتاق و سوییت مجلل و زیبای خود با معماری نئو کلاسیک آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد.هتل فورسیزن استانبول یا به عبارتی همان هتل چهارفصل سلطان احمد استانبول با اماکن تاریخی و توریستی شهر استانبول مانند مسجد ایاصوفیه،کاخ توپکاپی،مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول و... بسیار نزدیک می‌باشد.رستوران هتل با محیطی دلنشین و آرامش بخش در فضای باز و بسته مکان مناسبی برای صرف وعده‌های غذایی گردشگران تور استانبول می‌باشد.همچنین سالن ورزشی هتل با فضای حدود 70 متر به انواع دستگاه‌های ورزشی به روز مجهز شده است علاوه بر آن میهمانان هتل می‌توانند از استخر و خدمات ماساژ هتل فورسیزن بسفر استانبول نیز استفاده کنند. هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است و جزء زیر مجموعه هتل‌های چهارفصل می‌باشد.این هتل در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول.gif

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول :

رستوران بین المللی سرپوشیده و روباز،پذیرش شبانه روزی،پشتیبانی از زبان شما،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات نظافت و خانه داری،باشگاه سلامتی،خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان،سالن و باشگاه ورزشی و... .

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول-2.gif

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول-3.gif

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول-4.gif

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.