تور استانبول

تور استانبول ، قیمت تور استانبول ، تور لحظه آخری استانبول ، بلیت لحظه آخری استانبول ، تور استانبول پاییز و مهر و آبان 94 ، تور و هتل های استانبول ، ارزان ترین تور استانبول ، بلیت ارزان تور استانبول

تور استانبول

تور استانبول ، قیمت تور استانبول ، تور لحظه آخری استانبول ، بلیت لحظه آخری استانبول ، تور استانبول پاییز و مهر و آبان 94 ، تور و هتل های استانبول ، ارزان ترین تور استانبول ، بلیت ارزان تور استانبول

هتل های خوب 5 ستاره آنتالیا ترکیه

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل سیلایف فامیلی است که در سواحل زیبای کنیالتی آنتالیا قرار دارد. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای اتاق هایی با امکانات عالی نظیر ذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، اینترنت, سشوار و ... که در اختیار مسافران تور انتالیا می باشد. این هتل دارای ۷ رستوران شیک که هر یک غذاهای بین المللی برای مسافران تور انتالیا سرو می کنند و همچنن 9 تریا هتل که مسافران تور انتالیا برای سرو نوشیدنی و غذا به آنجا بروند. از امکانات تفریحی هتل سیلایف فامیلی آنتالیا می توان گفت اجرای تفریحات زنده,  استخرهای روباز متفاوت هتل ، سرسره آبی, ورزش های آبی, بازی تنیس ، تیراندازی, سولاریوم ،غواصی ،استخر آب گرم, حمام ترکی و سونا و ... که مخصوص مسافران تور انتالیا می باشد. هتل تا شهر قدیمی آنتالیا حدود ۱۰ کیلومتر, مراکز خرید و نمایشگاه ماهی ها و آبزیان دریایی ۳ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل سیلایف فامیلی آنتالیا:

سالن  کنفرانس, مرکز اداری, اجرای تفریحات زنده,  استخرهای روباز متفاوت هتل ، سرسره آبی, ورزش های آبی, بازی تنیس مخصوص مسافران تور انتالیا ، تیراندازی, سولاریوم ،غواصی ،استخر آب گرم, حمام ترکی و سونا,  ۷ رستوران, 9 تریا, بار و ... که برای مسافران تور انتالیا می باشد.

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

از مجلل ترین و شیک ترین هتل های آنتالیا هتل 4 ستاره اورنج کانتی است که در کنار سواحل مدیترانه و در۵ دقیقه ای مرکز شهر کمر آنتالیا قرار دارد. طراحی هتل اورنج کانتی آنتالیا از معماری آمستردام و دهکده ماهیگیری ولندام،‌ در یکی از بهترین مناطق تفریحی آنتالیا با مناظر دریای آبی مدیترانه و سواحل ماسه ایی قرار دارد. این هتل دارای اتاق های شیک و زیبا با امکانات عالی و روم سرویس 24  ساعته همراه با انترنت در داخا اتاق ها در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافرانتور آنتالیا رستورانی با انواع غذاهای ترکی،‌ایتالیایی، دریایی و هلندی تدارک دیده است تا مسافران از غذاهای متنوع این هتل لذت ببرند. هتل اورنج کانتی آنتالیا برای سرگرمی کودکان کلوپ بازی و همچنین  یک سالن بدن سازی همراه با استخر و سونا برای مسافران تور آنتالیا فراهم کرده است.

امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا:

ساحل اختصاصی، استخر، حمام ترکی، سونا، جاکوزی،‌ماساژ, خدمات خانه داری,  آرایشگاه, کلوپ کودکان برای مسافران تور آنتالیا, رستوران, کافی شاپ, اینترنت, سالن بدن سازی, پذیرش 24 ساعته و ... کع در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

یکی از معروف ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل هتل دلفین دیوا پرمیر می باشد که یکی از هتل های قدیمیآنتالیا می باشد البته بنای آن نو ساز و شیک طراحی شده است. اتاق های هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا بزرگ و شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. از جمله تفریحات و سرگرمی های این هتل :ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ و باشگاه بدنسازی که مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ از جمله غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیک برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ, باشگاه بدنسازی, رستوران غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیکی, اینترنت وای فای, خدمات خانه داری, پذیرش 24 ساعته برای مسافران تور آنتالیا و .... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان95  

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه

یکی از هتل های شیک و لوکس ترکیه هتل 5 ستاره هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه دارای اتاق های شیک و بزرک با امکانات عالی همراه با بالکنی زیبا و چشم اندازی خیره کننده برای مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های خوب این هتل ساحل خصوصی در کنار دریا همراه با پارک آبی بزرگ مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. رستوران هتل پایین بی کوش آداسی ترکیه انواع غذاهای محلی و جهانی و حتی مسافران تور ترکیه می توانند سفارش غذای خود را داده و در بالکن زیبای خود سرو کنند. هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه برای مسافران تور ترکیه  قایق سواری, حمام های گرم و سرد ترکی, استخر و حتی گروه انیمیشن هتل برای نمایش فراهم کرده است. برای رفتن به پارک آبی از اتاق شما پیاده حدود ده دقیقه و با سرویس هتل ۳ دقیقه می باشد که میتوانید با مینی بوس هتل به پارک آبی بروید و در ضمن پارک آبی هتل رایگان نمی باشد. شب ها در هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه امفی تائتر برگزار می شود که از ساعت ده شب به بعد و همچنین کنار ساحل هم مراسم های جشن هر شب بر پا می شود با موسیقی زنده که آرامش خاصی به مسافران تور ترکیه می دهد. 

امکانات هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه:

امفی تائتر, مراسم های جشن با موسیقی زنده, ساحل خصوصی در کنار دریا, پارک آبی بزرگ, قایق سواری, حمام های گرم و سرد ترکی برای مسافران تور ترکیه, استخر, گروه انیمیشن, رستوران, بار, کافی شاپ, سرویس 24 ساعته و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

 

 هتل زنا ریزورت کمر ترکیه

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های خوب ترکیه هتل 5 ستاره زنا ریزورت کمر ترکیه است که در نوار ساحلی کمر ترکیه قرار دارد. هتل زنا ریزورت کمر ترکیه دارای ۲۰۸ اتاق زیبا و مدرن که هر کدام پنجره قدی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی رو به ساحل دریا و یا باغ بوده و با بهترین امکانات نظیر اینترنت, سشوار ، مینی بار,  تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های بسیار خوب این هتل داشتن ساحل و پلاژ اختصاصی و امکاناتی مدرن و با بهترین پذیرایی مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. دور تا دور این ساحل را طبیعتی سرسبز و چشم انداز دریا و کوهستان اطراف کمر می باشد و مسافران تور ترکیه می توانند از فضای زیبای آنجا دیدن نمایند. هتل زنا ریزورت کمر ترکیه امکانات تفریحی و سر گرم کنندهای مانند محوطه شیرجه ، سرسره های آبی ، ماساژ و مراقبت از پوست ، کاربوکی ، زمین تنیس ، پینگ پنگ ، دارت ، اجاره دوچرخه ، ماهیگیری ،سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی ، تفریحات ساحلی ، سالن بیلیارد ،  کلاب کودکان ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخار ، اتاق بازی, استخر سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان و ... که برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است تا مسافران نهایت لذت را ببرند. این هتل تا مرکز شهر کمر ترکیه ۵۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی کمرترکیه ۶۵ کیلومتر و به مراکز خرید کمر بسیار نزدیک می باشد.

امکانات  هتل زنا ریزورت کمر ترکیه: 

رستوران ، بوفه صبحانه ، بار, کافی شاپ ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، اینترنت رایگان برای مسافران تور ترکیه ، فروشگاه ، لاندری, صندوق امانات, استخر سرپوشیده و روباز برای کودکان و برگسالان ، محوطه شیرجه ، سرسره های آبی ، ماساژ و مراقبت از پوست ، کاربوکی ، زمین تنیس ، پینگ پنگ ، دارت ، اجاره دوچرخه ، ماهیگیری ، کرایه اتومبیل ، سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی ، تفریحات ساحلی ، سالن بیلیارد ،  کلاب کودکان ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخار ، اتاق بازی ، پرستار کودک ، منطقه بدون سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، مرکز تجاری و... که برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل دایما بیز آنتالیا ترکیه

 یکی از زیبا ترین هتل های ترکیه هتل 5 ستاره و لوکس دایما بیز آنتالیا می باشد که دارای بهترین امکانات خوب برای مسافرانتور ترکیه می باشد که حتی در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم موجود می باشد. هر اتاق این هتل دارای اینترنت و امکانات عالی می باشد که راحتی را برای مسافران تور ترکیه فراهم می کند. مسافران تور ترکیه با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل دایما بیز آنتالیا ترکیه :

اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی مخصوص مسافران تور ترکیه ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95

تور ترکیه تعطیلات شهریور 95

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که یکی از بهترین هتل های این شهر محسوب می شود و از لحاظ موقعیت مکانی این هتل مشهور ترکیه در باغ های سبز کوندو واقع شده است . این هتل از 429 اتاق بسیار زیبا و مجهز تشکیل شده است. اتاق های هتل با دکوراسیون روز دنیا و و سایل مدرن و تلویزیون و باکس لباس و . . . طراحی شده اند و نمایی زیبا از دریا و درختان گرمسیری را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد. فاصله هتل آی سی گرین پالاس تا فرودگاه 15 کیلومتر و تا مرکز شهر 25 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا :

سونا و جکوزی ، ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت ، پارکینگ اختصاصی، باشگاه کودکان ، خدمات نگهداری کودک ، سالن بدن سازی ، اسکواش ، خدمات ضیافت ، آرایشگاه و فروشگاه برای سوغاتی ، استخر ، حمام ترکی ماساژ با روغن های گیاهی ،کافه و رستوران که در آن انواع غذاهای ترکی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود.

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

 

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

هتل کوئین الیزابت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد که معماری آن شبیه کشتی کوئین الیزابت می باشد و در مجاور سواحل در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است ، این هتل تور آنتالیا از 6 طبقه تشکیل شده است و دارای 395 اتاق می باشد که مجهز به امکانات روز هتلداری است و دارای امکاناتی نظیر پذیرایی در اتاق ، حمام ، سیستم تهویه ، صندق امانات و . . . می باشد. فاصله هتل کوئین الیزابت تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 30 کیلومتر می باشد و گردشگران تور آنتالیا می توانند در 150 متری خود دریا را ببینند .

امکانات هتل کوئین الیزابت آنتالیا :

استخر ، سالن ورزشی ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، آرایشگاه ، سالن کنفرانس ، ساحل اختصاصی و . . . 

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

 هتل بلو همیل آنتالیا

 _بلو_همیل_آنتالیا_1.jpg

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان خواهد آورد. هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند .

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ... برای اقامت و راحتی مسافران تور آنتالیا می باشد

_بلو_همیل_آنتالیا_2.jpg

_بلو_همیل_آنتالیا_3.jpg

 

هتل 4 ستاره له شاتو پرستیژ آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل تور آنتالیا در مجموع 400 اتاق و سویی دارد. هتل در فاصله 45 کیلومتری از شهر آنتالیا قرار دارد. آنتالیا در 30 کیلومتری هتل واقع شده است. هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد.

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل له شاتو پرستیژ آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن،مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، بالکن، یخچال بار، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، زمین تنیس، محل نگهداری اطفال و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_3.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_4.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_5.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.