تور استانبول

تور استانبول ، قیمت تور استانبول ، تور لحظه آخری استانبول ، بلیت لحظه آخری استانبول ، تور استانبول پاییز و مهر و آبان 94 ، تور و هتل های استانبول ، ارزان ترین تور استانبول ، بلیت ارزان تور استانبول

تور استانبول

تور استانبول ، قیمت تور استانبول ، تور لحظه آخری استانبول ، بلیت لحظه آخری استانبول ، تور استانبول پاییز و مهر و آبان 94 ، تور و هتل های استانبول ، ارزان ترین تور استانبول ، بلیت ارزان تور استانبول

هتل های خوب روسیه

هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه دارای ۱۹۷ اتاق شیک و مدرن که هر کدام از امکانات عالی و مجهز در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر و سونا و جکوزی برای ریلکس کردن آنها فراهم کرده است. در رستوران این هتل مسافران می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و در بار نوشیدنی مورد علاقه خود را بنوشند. برای مسافرانی که در رژیم غذایی به سر می برند منوی رژیمی نیز وجود دارد. سوئیت های مخصوص نو عروس در هتل موجود می باشد و همچنین معلولین می توانند از امکانات و اتاق های ویژه معلولین استفاده نمایند. هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه:

خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، خدمات تهیه بلیط مخصوص مسافران تور روسیه ، سرویس مستخدم,  استخر و سونا و جکوزی, رستوران, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه

یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه می باشد که در آلیمپییسکیی پراسپکت، شماره ۱۸/۱ قرار گرفته است. هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه دارای ۴۷۵ اتاق و سوئیت تمیز وشیک را در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد. اتاق ها و سوئیت های هتل رنسانس مسکو روسیه دارای طراحی کلاسیک با مبلمانی مجلل بوده و مجهز به تلویزیون LCD و حمام لوکس مرمرین می باشند و در مقابل هیپودرام مرکزی مسکو روسیه و در ۵ کیلومتری شمال مرکز شهر مسکو روسیه قرار گرفته است. مسافران تور روسیه می توانند با رفتن به این هتل سفر خوبی را شپری کنند.

امکانات هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه:

اتاق‌های جلسه, سالن کنفرانس, سالن سینما, رستوران با غذاهای متنوع سوشی، سالاد برای تور روسیه, کافه, استخر سرپوشیده، وان آب گرم, اتاق بخار, سالن ورزشی و .... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه

یکی از معروف‌ترین هتل های 5 ستاره روسیه هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه است که در در نزدیکی خیابان نوسکی پراسکیت قرار گرفته است و مسافران تور روسیه می توانند به راحتی به تاتر مارنیسکی، گالری ارمیتاژ و دیگر آثار هنری بروند. این هتل دارای ۲۱۱ اتاق مجلل با دکوراسیون بسیار شیک ، با تزئینات زیبا ،سنتی و کف آن پارکت چوبی و حمامشان مرمرین می باشد. هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه در سال ۱۹۱۲ افتتاح شده است، قبل از انقلاب اکتبر یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر بوده و این روزها هم به وسیله بازسازی‌هایی که داشته شکوه سابق خود را به دست آورده است. در سال ۲۰۰۷ این هتل به عنوان رمانتیک‌ترین هتل جهان در فهرست فوربس قرار گرفت. مسافران تور روسیه می‌توانید در حالی که روی مبل اتاق هتل هستند از منظره زیبای گنبد طلایی کلیسای جامع سنت اسحاق لذت ببرید. هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه برای مسافرانتور روسیه یک چشمء آب معدنی بسیار شیک همراه با خدمات مساژ و زیبایی فرهم کرده است.

امکانات هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه:

سالن ورزشی ، مرکز تجاری ، اینترنت WiFi در سراسر هتل، کازینو مخصوص مسافران تور روسیه، کلوپ شبانه ، یک بار آرت دکو و رستورانی با غذاهای بین المللی, رستوران دیویدوف با غذاهای روسی, موسیقی زنده, کافی شاپ و.... که این هتل در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه تابستان 95

 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95

تور روسیه تعطیلات مرداد 95

تور روسیه تعطیلات شهریور 95

 تور روسیه شهریور 95

هتل لت مسکو روسیه

یکی از هتل عای شیک و زیبا روسیه هتل 4 ستاره لت مسکو روسیه است که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. هتل لت مسکو روسیه دارای ۳۰۴ اتاق شیک و تمیز که با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل دارای فروشگاه های متعددی می باشد و مسافران تور روسیه می توانند برای خرید و هدیه خریدن به آنجا بروند. از امکانات تفریحی و ورزشی هتل لت مسکو روسیه می توان به ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ و ... مخصوص مسافران تور روسیه اشاره کرد که همه در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. خدمات زیبایی هتل بسیار مناسب برای مسافرانی است که می خواهند آرایش روسی را روی چهره ی خود امتحان کنند. رستوران های این هتل دارای غذاهای بین المللی و محلی و انواع دسر ها مخصوص مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل لت مسکو روسیه:

اتاق های پاک و بدون دود، اتاق های ویژه معلولین, ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی مخصوص مسافران تور روسیه ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ, خدمات زیبایی, اینترنت, رستوران,بار, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور روسیهمی باشد. 

 

هتل نووتل مسکو روسیه

یکی از شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه هتل نووتل مسکو روسیه می باشد که در قلب مسکو سیتی روسیه قرار گرفته است و بسیار نزدیک به پل بگریشن و مسکو کرمیلن می باشد. هتل نووتل مسکو روسیه دارای ۳۶۰ اتاق خوب و تمیز با امکانات عالی نظیر یک تلوزیون پالاسما(در تمامی اتاق ها) همراه با ماهواره, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای)آنتن دهی که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. مسافران تور روسیه می توانند یک تاکسی یا یک لیموزین شخصی داشته باشند. هتل نووتل مسکو روسیه به مساحت ۸۶۶۲ فوت متر مربع  فضا برای سالن کنفرانس و میتینگ روم دارد.

امکانات هتل نووتل مسکو روسیه:

یک روم فیتنس و یک روم ماساژ دهی(رایگان) برای مسافران تور روسیه, یک سونا و جکوزی+یک استخر سرباز و سربسته, رستوران, بیزینس سنتر هتل نووتل  به صورت ۲۴ ساعته, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای) و... که در اختیرا مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه

یکی از معروف ترین و زیبا ترین هتل های روسیه هتل 4 ستاره کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه است. هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه دارای اتاق های مناسب با امکانات بالا در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. ماساژ درمانی در این هتل برای ریلکس کردن مسافران تور روسیه انجام می شود و از جمله امکانات دیگر  اتاق های پاک بدون سیگار، مینی بار, خدمات تهیه بلیط و ... می باشد. مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل و با قیمت مناسب می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه:

خانه داری, ترانسفر فرودگاه,  لباسشویی, خشکشویی , اتو کشی , خدمات تورها, فکس و کپی, خدمات تهیه بلیط , سرویس مستخدم, سرویس ایاب و ذهاب, ماساژ درمانی برای مسافران تور روسیه, اتاق های پاک بدون سیگار، مینی بار و... که مخصوص مسافران تور روسیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه تابستان 95

 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95

تور روسیه تعطیلات مرداد 95

تور روسیه تعطیلات شهریور 95

 تور روسیه شهریور 95

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.